Friday 6 June 2014

Kehebatan set sendi shaklee

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Erny doakan supaya anda semua sentiasa sihat dan bahagia disamping orang tercinta . Amin :)

Dalam entri kali ni , erny nak cerita tentang masalah sakit sendi yang dihadapi oleh seorang pakcik yang bernama Encik Ayub .

Ceritanya bermula pada satu hari , apabila erny sedang berada di kedai makan milik ibu . Pada petang itu , ada seseorang yang datang menghampiri erny lalu bertanya , " Betul ke adik jual ubat ?" . Waww . Dengan bangganya , saya pun menjawab YA . Hehe . Semangat gitu ...

Kemudian , pakcik Ayub terus berkata :-

" Nak , pakcik ada masalah sakit sendi . Selalu alami sakit belakang . Rasa sakit . Biasa pakcik minum jamu je . Tapi memandangkan tak ada masa nak pergi kedai , jamu pun terhenti . Sakit pun makin menjadi-jadi ."

Alahai . Kesian pakcik . Kata saya dalam hati .

Setelah itu , dengan berbekalan ilmu pengetahuan yang ada , erny terus bercerita tentang pengalaman ayah dan ibu erny sendiri dalam mengambil satu set suplemen untuk sakit sendi . Erny bercerita kepadanya tentang kehebatan Ubat ini .

Dan akhirnyaaaaaaaa , beliau rasa TERTARIK dengan kehebatan suplemen yang erny cerita tadi . Tanpa membuang masa , haaaaaa . Pakcik tu terus mengeluarkan duit tanpa bertanya dahulu berapa harganya . Wahhh . Macam bersemamgat je . Macam tak sangka je . Hehe 

Banyak yang erny ceritakan kepadanya tentang pantang larang bagi mengatasi masalah yang dihadapi selain mengambil suplemen sahaja . Seperti menggalakkan banyak minum air suam , kurangkan minum ais dan sebagainya .

Ya Allah . Betapa seronok bila dapat membantu orang yang berada dalam kesulitan . Bahagianya andai dapat melihat orang lain tersenyum bahagia . Dan berkali lipat ganda kebahagiaan yang dirasai apabila disebalik senyuman seseorang , kita yang merupakan penyebab seseorang tu tersenyum .

Alhamdulillah setelah beberapa hari mengambil suplemen yang disarankan , pakcik tersebut menyatakan bahawa suplemen tersebut sangat berkesan . Wah . Bahagianya bila dengar . Syukur ....

Saya doakan supaya pakcik ayub cepat pulih dari sakit yang dialaminya . Semoga hari hari mendatang menjadikan beliau lebih sihat dan bertenaga . Amin ....

Ingin mengetahui maklumat lanjut tentang peoduk set sendi ini ? Segera mesej atau whatsapp saya di 014-2277059 ( erny )

Sekian saja entri saya kali ini . Moga boleh dijadikan teladan untuk semua . Salam sayang dari saya :)






Share:

0 comments:

Post a Comment