Thursday 19 June 2014

Tuntut Ilmu Walau Dimana Sahaja

Assalamualaikum dan salam sejahtera untuk anda semua . Semoga hidup semakin ceria dan bahagia . Amin :)

Tuntut ilmu walau dimana sahaja kita berada . Alhamdulillah . Hari ini erny BERI MASA untuk luangkan masa melawat ke branch untuk membeli barang disana .

Allah Sebaik-baik Pengatur Kejadian . Syukur . Perjalanan menuju ke branch tidak begitu sukar untuk ditempuh ..Yelahh . Duduk dekat KL . Memang tak lari daripada trafik yang sesak . Namun alhamdulillah semuanya berjalan lancar .

Lepas balik dari branch , rutin biasa erny pada waktu petang , jadi " driver peribadi " untuk jemput adik di sekolah . Hehe . Kakak mithali lah ceritanya :P Walaupun agak jauh , tak apa . Demi adik tercinta , lautan akan ku seberangi . Aicehceh . Hehe .

Kemudian , erny singgah ke tempat servis air cond kereta . Servis servis servis , rasa macam lama je tunggu . So erny pun duduk dekat tempat menunggu . Alhamdulillah kemudahan dan servis yang diberi amat memuaskan .

Alang-alang sedang menunggu kereta sedang dibaiki , erny pun ambil kesempatan untuk " mengulang kaji " tentang produk shaklee . Walaupun agak sikit ilmu yang erny dapat , namun ianya sangat berguna .

Ya betul . Ilmu memang boleh dipelajari dimana sahaja . Yang penting niat kena betul . Always focus . Don't give up . Jangan banyak beri alasan . Itu yang penting . Hehe .

Rasanya itu sahaja yang dapat erny kongsikan . Mata pun dah mengantuk . Kita sambung lain kali ye ?

Salam sayang untuk semua :)

Share:

0 comments:

Post a Comment