Monday 1 September 2014

Tidur nyenyak dengan OSTEMATRIX

Assalamualaikum . Apa khabar ?

Erny doakan supaya kita semua sentiasa sihat , ceria dan bahagia disamping keluarga yang tercinta .

Sedar tak sedar hari ni sudah masuk hari pertama dalam bulan September 2014. Saya pula hampir terlupa nak berkongsi di blog Erny ni tentang Ostematrix (kalsium) sebab Ostematrix ni memang sangat sangat membantu orang yang selalu sakit pinggang dan sakit belakang .

Kali ni saya lebih kepada nak berkongsi pengalaman saya sendiri selepas telan ostematrix sebab saya rasa sebelum ni saya sudah pernah berkongsi dengan anda tentang penangan ostematrix yang diambil oleh mak saya sendiri . 

Boleh  klik sini kalau nak tahu kisah mak erny sensiri yang ambil Ostematrix atau nak saya cerita sekali lagi ? Okaylah. Kita go through sekali lagi yer .




Fakta mengenai Ostematrix Shaklee ini :

• Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal.
• Membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf.
• Menolong mengurangkan simptom-simptom senggugut seperti perut kembung, kekejangan, retensi air, mudah meradang dan kemurungan.

Ostematrix Shaklee ini membekalkan tubuh kita dengan :

1,000 mg (100% DV) unsur kalsium daripada sumber-sumber yang mempunyai tahap kepekatan yang tinggi dan mudah diserap dari alam semula jadi400 mg (100% DV) magnesium untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya400 IU (100% DV) vitamin D untuk merangsang penyerapan kalsium

9 Golongan yang memerlukan Ostematrix Shaklee :

• Ibu hamil untuk mengelakkan kekejangan
• Ibu yang menyusukan anak supaya sentiasa cergas.
• Ibu yang menyusukan anak sebagai pilihan milk booster
• Penghidap buasir
• Mereka yang mudah stress
• Mereka yang obesiti
• Lelaki dan wanita yang tidak mahu terkena osteoporosis
• Mereka yang ada masalah sembelit
• Mereka yang kerap mengalami sindrom pra-haid .

Sajian harian yang disyorkan ialah 4 biji sehari sebelum tidur . Boleh jer nak ambil 3 biji macam saya. Saya selalu telan 3 biji atau 2 biji sebelum tidur.


Pengalaman Telan Ostematrix

Saya ni jenis yang susah sangat nak bangkit pagi dan masa bangkit pagi selalu rasa sakit-sakit badan. Saya pun hairan kenapa saya jadi sakit macam tu.

Bila saya dapat tahu kawan-kawan shaklee saya yang dah cuba ostematrix ni dan berjaya dapat +ve feedback, saya pun tertarik nak telan jugak. Hehe.

Ada yang cakap dapat membantu orang yang susah nak tidur dan melenakan tidur. Maka saya pun makin excited nak telan. hihi.

Dan alhamdulillah dengan izin Allah, saya dapat rasa yang ostematrix ni memang membantu melenakan tidur saya. Selepas telan 3 biji sebelum tidur, bila bangkit esok pagi, badan rasa sangat fresh dan segar. 
Sakit-sakit badan dah hilang dan yang membuatkan saya lagi teruja, nafsu nak 'syahid' kembali ke atas katil selepas solat subuh dah takde. hihi.

Syukur Allah sebab gerakkan hati saya untuk telan ostematrix ni.

Dengan izinNya, dapat membantu menyelesaikan masalah saya sebelum ni.
ini pengalaman saya sendiri yer.

Tak percaya ? Tengok ni . Testimoni dari customer yang consume Ostematrix :)



Anda pernah telan ostematrix? jika sudi, boleh kongsikan dengan saya pengalaman anda di ruangan komen di bawah.

Harap bermanfaat!

Inginkan supplements terbaik untuk anak, suami, isteri dan keluarga tersayang?
Inginkan side income 3-4 angka sebulan dengan bisnes online Shaklee hanya dengan 'RM0 modal' ?

Hubungi Erny untuk :-

FREE CONSULTATION
and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE !

ERNY FILZAH
Shaklee ID : 1145078
014-2277059 (SMS/WhatsApp)
Share:

0 comments:

Post a Comment