Wednesday 13 August 2014

Ingatkan Mahal . Rupanya Vitamin Shaklee Murah !!!!

Assalamualaikum dan salam ceria . Apa khabar semua para pembaca blog ErnyFilzah.com.my ? Diharap anda semua sentiasa sihat di samping keluarga tersayang . Amin .

Entri kali ni nak bincang tentang " MURAHNYA HARGA TAPI MAHAL NILAI KUALITINYA "



IF YOU THINK WELLNESS IS EXPENSIVE, THEN TRY ILLNESS!!

Ramai antara kita yang takut dan jual mahal bila nak keluarkan duit untuk supplemen kesihatan . Mengapa begitu ? Sebab kebiasaannya , mereka ingat semua supplemen adalah mahal . Secara tidak langsung , mereka berfikir dan berasa tidak mampu .

Sebenarnya , kita semua ada PILIHAN mengikut kemampuan diri sendiri .

Setakat ini , memang ramai customer yang bertanya pada Erny tentang harga vitamin Shaklee . Lepas Erny bagitahu harganya , ramai yang berkata :-

" Laaa .. Ingatkan mahal . Rupanya murah vitamin Shaklee ni . Sebelum ni saya ingatkan Shaklee ni mahal sangat . Rupanya tak adalah semahal supplemen import yang lain !! "

" Sebab tulah tak pernah nak ambil tahu . Ruginya tak tanya dari awal . Kalau tau macam ni dari dulu lagi saya dah cuba ambil vitamin Shaklee ni . Memang MAMPU-MILIK !! "

Alhamdulillah . Itu adalah beberapa reaksi yang banyak Erny terima sepanjang menjadi Shaklee Independent Distributor . Sebenarnya , Erny dulu pun pernah sangka Shaklee ni mahal sangat . Tapi rupa-rupanya tak mahal pun .

Sebab tulah selama beberapa bulan sebelum mencuba , ada juga survey kat blog-blog orang tentang Shaklee . Tapi tak berani nak tanya sebab Erny assumed "MESTI MAHAL NI". Ye lah produk semula jadi dan imported macam ni selalunya mahal-mahal .

Tapi segalanya berubah bila sepupu sendiri , Abang BOB menerangkan tentang Shaklee . Ditambah dengan testimony Abang BOB sendiri yang tampak semakin kurus . Sejak itulah Erny terbuka hati nak mencuba .

Rugi juga rasanya tak cuba Shaklee dari awal dulu . Erny cuma mula makan vitamin Shaklee selepas beberapa hari join Shaklee . Alhamdulillah , dapat juga merasa kebaikannya . Keluarga pun turut sama merasai kebaikannya .

Erny rasa sangat cergas , bertenaga sepanjang hari selepas consume vitamin Shaklee . Dulu sebelum consume Shaklee , badan memang rasa cepat letih . Di tambah pula dengan badan yang mudah terkena sakit . Namun alhamdulillah . Segalanya berubah selepas Shaklee hadir dalam kehidupan :D

SET BAJET KESIHATAN OPTIMUM

Shaklee ada macam-macam produk yang sesuai untuk KESIHATAN SEISI KELUARGA . Bermula dari kanak-kanak , lelaki , wanita sehinggalah kepada warga emas . Memang lengkap untuk satu keluargalah .

Jom kita tengok contoh HARGA PASARAN untuk antara SHAKLEE HOT PRODUCT :-
      


SET BAJET KESIHATAN  OPTIMUM SHAKLEE

Hanya dalam RM50 sebulan ?!  Murah ke Murah ??
Ini pun HARGA PASARAN . Nak jimat lagi ? Jom join jadi AHLI SHAKLEE !! :)
Basic Set ni memang sangat sesuai untuk semua orang sama ada Lelaki mahupun Perempuan .

Cuba tengok 1 botol vitamin tu boleh dimakan berbulan-bulan untuk seorang . Jadi sebenarnya SUAMI DAN ISTERI boleh makan sama-sama tau . Dapat rasa kelebihan minum vitamin Shaklee ni bersama orang tersayang . Memang Berbaloi-baloi gila Cadburry !!

Ini antara Fungsi yang terdapat dalam SET BAJET KESIHATAN OPTIMUM :-

VITALEA : Multi vitamin & Multi mineral

Suplemen seimbang dan komprehensif yang dihasilkan dengan Sains terbaik Shaklee yang mampu dibeli .  Vita-Lea dirumus khas bagi memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa .

Jika diambil setiap hari , Vita-Lea mampu :-
1) Membantu mengekalkan kesihatan yang baik .
2) Mengandungi beta karotena yang membantu dalam mengekalkan pertumbuhan , penglihatan dan pembinaan tisu .
3) Mengandungi kalsium , fosforus dengan vitamin C dan D untuk kesihatan tulang dan gigi .
4) Biotin dan asid pantotenik membantu untuk memetabolismekan lemak dan karbohidrat dalam tubuh badan .
5) Vitamin B12 membantu dalam pembentukan sel-sel darah merah .
* Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini .

BCOMPLEX : Vitamin B Yang Lengkap dan Seimbang

Adakah anda mendapat vitamin B yang mencukupi ? Tekanan harian , tabiat pemakanan yang tidak sihat dan sesetengah bahan ubatan boleh meningkatkan risiko kekurangan bekalan vitamin B anda . Justeru itu , vitamin B merupakan keperluan asas dalam diet sihat kita .

B Complex Shaklee menawarkan vitamin B yang lengkap , mengandungi 8 jenis vitamin B bagi membantu memelihara kesihatan yang baik .

1) B1, B2, B3, B6, biotin dan asid pantotenik membantu badan menukarkan protein, lemak dan karbohidrat kepada tenaga .

2) Asid folik dan B12 membantu dalam pembentukan sel-sel darah merah di dalam tubuh .  Jumlah asid folik yang mencukupi dalam diet harian membantu mencegah kecacatan tiub neural bagi wanita yang merancang kehamilan sebelum konsepsi dan semasa 12 minggu tempoh kehamilan bagi dos harian sebanyak 400 mcg .

SUSTAINED-RELEASE VITAMIN C :
Sumber Vitamin C Semulajadi yang Disalurkan Jam demi Jam


Tubuh kita sering kehilangan vitamin C semasa melakukan aktiviti harian .  Vita C dengan pelepasan berperingkat dapat membantu dalam menyalurkan vitamin C berterusan .
Vita-C 500mg yang semulajadi ini membantu menyediakan vitamin C yang diperlukan oleh tubuh .  Ia juga membantu dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan tubuh badan .

KAMI SENTIASA IKUT BAJET PELANGGAN!!

Jangan risau !! Kami memang amat memahami keperluan pelanggan . Memang ada produk PREMIUM yang harga lebih mahal , tapi kami sentiasa memberikan pilihan kepada customer untuk memilih produk yang sesuai dengan budget anda .

Tak rugi kita 'invest' sedikit rezeki yang Allah bagi pada kita untuk menjaga kesihatan tubuh diri dan keluarga kan .

Yang penting, kita mestilah pandai memilih produk yang HALAL, SELAMAT, SEMULAJADI, DAN BERKESAN.

Alhamdulillah, kami sekeluarga YAKIN dan PERCAYA dengan jenama SHAKLEE . Yang penting , ia MAMPU DIMILIKI OLEH SESIAPA SAHAJA !!

Contact or whatsapp me for more details on 014-2277059 ( ERNY ) !!

Thanks for reading ! :)

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga ?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah ?
Hubungi Erny untuk :-

FREE CONSULTATION & AFFORDABLE PRICE
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
Share:

0 comments:

Post a Comment