Wednesday 13 August 2014

Koleksi Soalan Percubaan UPSR Peringkat Negeri Satu Malaysia

Assalamualaikum dan Salam ceria kepada seluruh insan yang erny hormati . Apa khabar semua ? Semoga anda sentiasa sihat dan bahagia di samping keluarga tercinta . Semoga anda kaya dan berjaya , diberikan kebaikan hidup di dunia dan di akhirat . Amin :)



Saya yakin dan percaya ramai di antara kita yang mempunyai anak , anak saudara , adik , anak jiran yang akan menduduki peperiksaan UPSR pada tahun 2014 ini .

Di sini , saya ingin berkongsi dengan anda semua tentang koleksi soalan UPSR Peringkat Negeri satu Malaysia .

Semoga apa yang saya kongsikan ini dapat memberi manfaat kepada anda semua .

KOLEKSI SOALAN PERCUBAAN UPSR PERINGKAT NEGERI SATU MALAYSIA 

Cadangan saya , kita perlu menggalakkan anak anak untuk membuat latihan soalan percubaan peperiksaan UPSR peringkat negeri ini berulang ulang kali bagi melatih mereka supaya lebih mudah menjawab . Di samping itu , secara tidak langsung , ianya membantu anak kita untuk mendapatkan lebih banyak ilmu pengetahuan .

Biasanya , soalan ini lebih susah jika dibandingkan dengan soalan peperiksaan UPSR yang sebenar .

Jika mereka boleh menjawab semua soalan ini , In Sha Allah , saya yakin mereka akan mudah untuk berjaya dalam UPSR nanti .





Saya doakan segala urusan mereka dipermudahkan Allah Dunia dan akhirat . Amin .

Wassalam


Feel free to LIKE and SHARE jika entri ini berguna untuk anda . Salam ceria penuh sayang dari saya :)
Share:

0 comments:

Post a Comment